FOTOĞRAFLARLA TORİNO

to60

Aslında Torino İtalya’nın Roma, Milano ve Napoli’den sonra dördüncü büyük kenti. Nüfusu da 1 milyona yakın ama Roma, Floransa, Venedik gibi çok bilindik bir yer değil. Biraz Milano’nun da gölgesinde kalmış gibi. Ama çok turistik yerlerden, yapay olaylardan, kalabalıklardan sıkılanlar için, İtalyan tarzı hayatı deneyimlemek isteyenler için güzel bir seçenek olabilir.

dsc09075

Hafta içi yaşam oldukça sakin Torino’da. Herkes işinde, okulunda olduğundan sokaklar, kafeler, restoranlar sessiz. Sadece Cuma ve cumartesi akşamları o sessiz sakin meydanlar, kafeler, trattorialar canlanıyor. Yani biraz hareket görmek istiyorsanız, planınızı hafta sonuna denk getirmelisiniz.

Ama bir gezgin için mevsim, mekan, saat, kalabalık hiç önemli değil, ben her türlü tat almaya çalışırım diyenlerdenseniz, devam edelim o zaman.

to48

30 yıllık dostum, meslektaşım Metin Erol, yazılarımı okuduğunda çok uzun olduğunu, yazıların az, fotoğrafların daha fazla olması durumunda daha kolay takip edilebileceğini söylemişti. Ben de ona uymaya çalıştım ama olmadı, bir şeyleri yazdıkça, başka şeyleri de ekledim, uzadıkça uzadı. Ben de yöntem değiştirdim ve Torino yazısını iki parça hazırladım. Şu anda içinde bulunduğunuz yerde fotoğraflar çok, yazılar az. Detaylarını merak ediyorsanız,  aşağıdaki linke tıklayıp ayrıntılı ikinci kısma geçebilirsiniz.

TORİNO

Ve Fotoğraflarla Torino…

to55

to56
to59 to58 to57
to54 to53 to44 to45 to46 to47
to49 to51 to52 to43 to42 to41 to40 to39 to38 to37 to36 to35 to26 to27 to28 to29 to30 to31 to32 to33 to34 to25 to24 to23 to22 to21 to20 to19 to18 to17 to64 to63 to61 to08 to09 to10 to11 to13 to14 to15 to16 to07 to06 to05 to04 to03 to02 to01

Diğer ayrıntılar ve Torino hakkında merak ettikleriniz için alttaki linki tıklayabilirsiniz…

TORİNO

Bu yazı Gezi Yazıları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to FOTOĞRAFLARLA TORİNO

  1. Anonim dedi ki:

    Evet Murat Bey. İnsanda gezme isteği uyandıran başka bir yazı ile kaldığınız yerden devam ediyorsunuz. Yine zevkle okudum. Bir kaç gün sonra yine okuyacağım. Ben başarılı ve okuma isteği uyandıran bir tad alıyorum doğrusu. Tebrikler…

  2. cengiz selçok dedi ki:

    güzel paylaşım olmuş.. İtalya’ya gitme isteğim arttı.

Bir Cevap Yazın

